maandag 13 december 2010

Gestagneerd

Helaas is mijn gewichtsverlies gestagneerd. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er in december gewoon niet meer zoveel af zal gaan. Hier en daar een kaasje en druk druk druk waardoor je soms even niet meer zo goed op de lijn let. Jammer, maar helaas. Mijn doel voor december is dan ook om niet meer boven de 88 kilo uit te komen. Dat zou moeten lukken. Vandaag was ik 87.6kg en 103cm. Ik mag van mezelf met kerst wel lekkere kerststol en met oud&nieuw een oliebol. Tussendoor proberen we ons dus zo goed mogelijk aan onze dieetstijl te houden. Mijn valkuil is nu om niet gedemotiveerd te raken door de stagnatie. Hoe help jij jezelf door een stagneerfase heen?

4 opmerkingen:

  1. Het valt me op dat ik van jou geen berichtjes krijg in mijn dashbord... Kun je op de een of andere manier iets in je instellingen veranderen zodat ik dat wel krijg?

    Het is moeilijk he in december, merk ik zelf ook hoor. Afgelopen weekend toch een wijntje gedronken en stokbrood met overheerlijke kaasjes erop... maar we moeten volhouden en niet te veel verslappen in december en dan in Januari... er weer goed tegen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet hoe ik dat moet doen...

    Ben je januari weer goed begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak je niet druk. Stap voor stap afvallen en niet te veel haast maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja inderdaad gewoon stap voor stap,,
    Ik heb heel veel hulp gehad door producten van deze site!

    www.eenleukdieet.nl

    BeantwoordenVerwijderen